Mapa witryny

01 grudnia 2021

Przypominamy, że do 8 grudnia osoby, które złożyły oświadczenie w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” mogą dostarczyć dowody potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej. Dowodami mogą być: świadectwo pracy umowa o pracę wyciąg z listy płac wpis w legitymacji ubezpieczeniowej […]

Przypominamy, że do 8 grudnia osoby, które złożyły oświadczenie w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” mogą dostarczyć dowody potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.

Dowodami mogą być:

  • świadectwo pracy
  • umowa o pracę
  • wyciąg z listy płac
  • wpis w legitymacji ubezpieczeniowej
  • zaświadczenie o zatrudnieniu
  • inne dokumenty zawierające nazwę PPGR i potwierdzające na fakt zatrudnienia

Kserokopie dokumentów należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Ostródzie w pok. 302.

Dodatkowe informacje pod nr tel. 89 642 94 48

Osoby, które nie są w posiadaniu w/w dokumentów proszone są o podanie dodatkowych informacji, które pozwolą Gminie wystąpić do archiwum KOWR z zapytaniem o potwierdzenie zatrudnienia:

  • imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie
  • miejscowość PGR w której pracował krewny
  • dane krewnego (imię, nazwisko, imię ojca, data urodzenia. W przypadku kobiet także nazwisko panieńskie)
  • przybliżone lata, w których krewny pracował w danym PGR

Powyższe dane można złożyć osobiście w siedzibie Urzędu lub na adres email: przemyslaw.prella@um.ostroda.pl za pomocą formularza dostępnego pod adresem: https://bit.ly/pgr-uzupelnienie