01 grudnia 2021
Przypominamy, że do 8 grudnia osoby, które złożyły oświadczenie w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” mogą dostarczyć dowody potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej. Dowodami mogą być: świadectwo pracy umowa o pracę wyciąg z listy płac wpis w legitymacji ubezpieczeniowej […]
Przypominamy, że do 8 grudnia osoby, które złożyły oświadczenie w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” mogą dostarczyć dowody potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.
Dowodami mogą być:
- świadectwo pracy
- umowa o pracę
- wyciąg z listy płac
- wpis w legitymacji ubezpieczeniowej
- zaświadczenie o zatrudnieniu
- inne dokumenty zawierające nazwę PPGR i potwierdzające na fakt zatrudnienia
Kserokopie dokumentów należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Ostródzie w pok. 302.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 89 642 94 48
Osoby, które nie są w posiadaniu w/w dokumentów proszone są o podanie dodatkowych informacji, które pozwolą Gminie wystąpić do archiwum KOWR z zapytaniem o potwierdzenie zatrudnienia:
- imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie
- miejscowość PGR w której pracował krewny
- dane krewnego (imię, nazwisko, imię ojca, data urodzenia. W przypadku kobiet także nazwisko panieńskie)
- przybliżone lata, w których krewny pracował w danym PGR
Powyższe dane można złożyć osobiście w siedzibie Urzędu lub na adres email: przemyslaw.prella@um.ostroda.pl za pomocą formularza dostępnego pod adresem: https://bit.ly/pgr-uzupelnienie