Mapa witryny

29.11.2024

  O G Ł O S Z E N I E o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. […]

 

O G Ł O S Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miejską w Ostródzie uchwały Nr VII/68/2024 z dnia 29 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły, oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko o ile będzie wymagana w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu miejscowego oraz prognozy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Ostróda.

Wnioski mogą być wnoszone:

– w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta w Ostródzie, ul. Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda,

– za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@um.ostroda.pl

– za pomocą platformy ePUAP (adres skrzynki podawczej: /UrzadOstroda/SkrytkaESP)

– w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Miasta Ostróda, pok. 202G

w terminie do dnia 20 grudnia 2024 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informuję, że:

1) administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Miejska Ostróda, ul. Adama Mickiewicza 24, 14- 100 Ostróda;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych – Jacek Pietrzyk, tel. 89 642 94 30;

3) dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosków przez Burmistrza Miasta Ostróda zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

4) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;

5) dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat;

6) każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych oraz przenoszenia danych;

7) każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie odmową realizacji wniosku;

9) każdy ma prawo do cofnięcia zgody o przetwarzaniu danych osobowych w dowolnym momencie na podstawie art. 13 ust. 2 lit. c) w/w rozporządzenia.