O G Ł O S Z E N I E
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Ostródzie uchwały Nr VII/68/2024 z dnia 29 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły, oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko o ile będzie wymagana w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu miejscowego oraz prognozy.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Ostróda.
Wnioski mogą być wnoszone:
– w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta w Ostródzie, ul. Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda,
– za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@um.ostroda.pl
– za pomocą platformy ePUAP (adres skrzynki podawczej: /UrzadOstroda/SkrytkaESP)
– w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Miasta Ostróda, pok. 202G
w terminie do dnia 20 grudnia 2024 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informuję, że:
1) administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Miejska Ostróda, ul. Adama Mickiewicza 24, 14- 100 Ostróda;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych – Jacek Pietrzyk, tel. 89 642 94 30;
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosków przez Burmistrza Miasta Ostróda zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
4) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat;
6) każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych oraz przenoszenia danych;
7) każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie odmową realizacji wniosku;
9) każdy ma prawo do cofnięcia zgody o przetwarzaniu danych osobowych w dowolnym momencie na podstawie art. 13 ust. 2 lit. c) w/w rozporządzenia.