Polityka jakości Urzędu Miejskiego w Ostródzie
Misją Urzędu Miejskiego w Ostródzie jest świadczenie usług administracji samorządowej związanych z realizacją zadań publicznych własnych i zleconych zaspakajających potrzeby społeczności lokalnej oraz zapewniających wszechstronny rozwój Gminy Miejskiej Ostróda.
Realizacja misji następuje poprzez:
- realizację i aktualizowanie strategii rozwoju miasta, z uwzględnieniem dialogu z mieszkańcami i partycypacji obywateli w wypracowywaniu rozwiązań służących społeczności lokalnej;
- wykorzystywanie nowoczesnych technologii w świadczeniu usług;
- kompetentne, sprawne i bezstronne załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach;
- zwiększenie poziomu zadowolenia obsługiwanych klientów;
- tworzenie przyjaznych relacji z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami działającymi na terenie Miast;
- stałe doskonalenie organizacji pracy w Urzędzie Miejskim, w tym utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością spełniającego wymagania normy PN EN ISO 9001:2015.
Wyznaczone cele, mogą być realizowane dzięki zaangażowaniu kierownictwa i wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Ostródzie.
Burmistrz Miasta
Zbigniew Michalak