Mapa witryny

06 marca 2025

„Włączeni w edukację – rozwijanie i wskazywanie mocnych stron uczniów” – warsztaty dla uczniów

„Włączeni w edukację – rozwijanie i wskazywanie mocnych stron uczniów” (nr FEWM.06.03-IZ.00-0053/24) Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 Gmina Miejska Ostróda oraz Impuls Szkolenia Dorota Tomaszewicz informują, że w ramach realizacji projektu „Włączeni w edukację – rozwijanie i wskazywanie mocnych stron uczniów” […]

„Włączeni w edukację – rozwijanie i wskazywanie mocnych stron uczniów” (nr FEWM.06.03-IZ.00-0053/24)

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027

Gmina Miejska Ostróda oraz Impuls Szkolenia Dorota Tomaszewicz informują, że w ramach realizacji projektu „Włączeni w edukację – rozwijanie i wskazywanie mocnych stron uczniów” – zadanie: „Dzień współczesnych wyzwań edukacyjnych” odbyły się 21 i 28 lutego 2025 r. w Szkole Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Ostródzie, a także w Szkole Podstawowej nr 2 im. Gustawa Gizewiusza w Ostródzie, warsztaty dla uczniów, które przeprowadzili pracownicy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ostródzie.

Ich tematyka obejmowała zagadnienia związane z „Wirtualnym światem – szanse i zagrożenia. Bezpieczni w sieci. Jak sobie radzić z cyberprzemocą?” oraz „W zdrowym ciele zdrowy mózg – wpływ aktywności ruchowej i zbilansowanej diety na kondycję intelektualną dziecka”.

Celem przeprowadzonych warsztatów było przybliżenie uczniom – uczestnikom projektu – korzyści jakie niesie ze sobą umiejętne korzystanie z Internetu, ale również zagrożeń z niego wynikających, selekcja i weryfikacja źródeł informacji oraz umiejętność identyfikacji tzw. „fake news”. Ponadto uczniowie dowiedzieli się jaki wpływ na ich kondycję intelektualną ma aktywność ruchowa i odpowiednia dieta.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie #WłączeniWEdukację

Wartość projektu: 843 948,63 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 752 523,73 zł